Natuurlijk wilt u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangen. Daarom doet Babyplezier er alles aan de bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Iedere bestelling wordt met de grootste zorg door ons samengesteld en klaargemaakt voor de verzending. U kunt uw bestelling dag en nacht bij ons plaatsen. Uw bestelling wordt dan op de eerstvolgende openingsdag van de winkel verwerkt en afgehandeld.
Als de door u bestelde producten op voorraad zijn zullen wij telkens ons uiterste best doen om uw bestelling nog dezelfde dag te verzenden. In de meeste gevallen worden de bestellingen daardoor de eerstvolgende werkdag door PostNL afgeleverd. U kunt uw bestelling op onze website volgen, per e-mail brengen we u op de hoogte als de status van uw bestelling wijzigt of als er bijvoorbeeld onverhoopt vertragingen optreden.
Verzenden doen wij met de PostNL. De post doet er meestal één à twee dagen over om de bestelling bij u af te leveren. Verzendingen geschieden voor risico van Babyplezier. De keuze van de wijze van verzending en verpakking is aan ons. Als tijdstip van de juridische levering geldt het moment waarop de bestellingen ons bedrijf verlaten. De bestelling zal op werkdagen worden aangeboden (maandag t/m zaterdag). We houden u op de hoogte van de status van uw bestelling, middels mail via ons bestel-systeem.
Als u op het moment van aanbieding van de zending niet aanwezig bent, dan zal de chauffeur een kaartje achter laten. Mocht de bezorger u niet thuis treffen dan zal deze een afhaalbewijs bij u achterlaten. U kunt daarmee met een geldig legitimatiebewijs de bestelling afhalen op het afhaalpunt.
Als u vragen heeft over de status van uw bestelling, neem dan contact op met Babyplezier.
Het is mogelijk uw bestelling naar vrijwel elke bestemming in de wereld te laten versturen. Tijdens het registreren als klant geeft u het verzendadres/afleveradres op. Op basis van dit adres worden dan ook de verzendkosten berekend.
Ondanks alle zorgvuldigheid die wij van Babyplezier bij bestellingen in acht nemen, kan het voorkomen dat een bestelling onvolledig of verkeerd wordt geleverd. In dat geval kunt u dit tot 7 dagen na ontvangst bij ons melden en wordt de levering eventueel op onze kosten aangevuld of opnieuw gedaan.
Binnen Belgie hanteren wij de volgende verzendkosten voor leveringen. Voor al onze bestellingen (ook brievenbus post) zijn wij genoodzaakt verzendkosten te bereken. Alle bestellingen worden namelijk met track & trace verzonden. Zo kunt u ook altijd uw enveloppe of pakketje volgen.
Daaronder bedragen de verzendkosten
De verzendkosten voor andere buitenlandse bestemmingen zijn afhankelijk van de bestemming en het volume en gewicht van de zending. Om de bestelling te volgen dien je naar PostNL Tracking te gaan, zodra je de ontvangen tracking-code op geeft is de bestelling te volgen.
Mocht je vragen hebben of problemen, dan kun je contact opnemen.